- Startside
- Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar
Spørgsmål og svar om Cellbes Member
Hvad er fordelsniveauerne i Cellbes?
Vores kundeklub tilbyder personlige fordele, bonuschecks og prioriteret adgang til vores udsalg. Hvis du også vælger at deltage i vores nyhedsbreve, sender vi dig inspirerende indhold, giver dig modetips og informerer dig om eksklusive tilbud.
Hvordan bliver jeg Cellbes Member?
Du kan registrere dig ved at klikke på LOG IND/REGISTRER nederst på vores side.
Hvordan fungerer medlemskabet?
Vores kundeklub har to forskellige niveauer: Medlem og Plusmedlem, baseret på hvor meget du shopper for.
Som Medlem og Plusmedlem får du en bonuscheck på 25 kr. for hver 1.000 point, du optjener, plus andre gode fordele, som du ikke vil gå glip af. Medlemskabet er helt gratis, og du kan opsige det, når som helst.
Hvilke fordele får jeg som medlem hos Cellbes?
Se tabellen på denne side (link åbner i ny fane).
Hvem kan blive medlem af Cellbes kundeklub?
For at blive registreret skal medlemmerne være fyldt 18 år eller have tilladelse fra deres forældre. Kun privatpersoner kan blive medlem, og du har ret til én konto pr. land. Din konto er personlig og kan ikke overdrages til andre.
Hvornår og hvordan får jeg min bonuscheck?
Du modtager en bonuscheck på 25 kr. når du har shoppet for 1000 kr./optjent 1.000 point (1 kr. = 1 point). Vær opmærksom på, at vores bonuschecks har en forsinkelse på 30 dage på grund af mulige returneringer. Under Mine Sider kan du se, om du har en aktuel bonuscheck, og hvor meget der mangler til den næste.
Hvordan bruger jeg mine personlige tilbud og værdikuponer?
For at bruge dine personlige tilbud og kuponer skal du være logget ind. For at logge ind skal du indtaste din e-mailadresse efterfulgt af din adgangskode. Hvis du har en værdikupon eller anden personlig rabat at bruge, kan du finde den under "Mine tilbud". Din værdikupon eller andre personlige tilbud vil automatisk blive trukket fra ved kassen.
Er mit personlige tilbud eller min værdikupon ikke blevet trukket fra?
Vi forstår selvfølgelig godt, at du gerne vil udnytte alle dine fordele. Der kan være flere grunde til, at rabatten ikke er blevet trukket fra. For det første vil vi råde dig til at tjekke, at du er logget ind/registreret. Når du er logget ind, vil din værdikupon eller andre personlige tilbud automatisk blive trukket fra ved kassen. Nogle tilbud eller rabatter kan ikke kombineres med hinanden. Vi anbefaler derfor, at du tjekker vilkårene og betingelserne for de tilbud, du ønsker at benytte. Hvis du har tjekket ovenstående, og dit personlige tilbud eller din værdikupon stadig ikke er blevet trukket fra, bedes du kontakte vores kundeservice, så vil vi gøre vores bedste for at hjælpe dig.
Jeg glemte at logge ind, da jeg afsluttede min ordre, kan du registrere mit køb igen?
Hvis du har indtastet det samme navn og den samme e-mailadresse, som du har registreret på din konto/Mine sider, vil dit køb automatisk blive overført til "Mine ordrer" om kort tid. Hvis du har indtastet et andet navn eller en anden e-mailadresse, har vi desværre ikke mulighed for at genregistrere dit køb.
Hvad sker der med min værdikupon eller bonuscheck i tilfælde af returnering?
Din værdikupon og/eller bonuscheck vil blive fordelt på alle varer i din ordre, ikke på det samlede beløb. Det betyder, at hvis du returnerer en eller flere varer, vil du få refunderet det beløb, du har betalt for hver enkelt vare. Hvis du returnerer en del af eller hele dit køb, vil værdikuponen og/eller bonuschecken ikke blive genskabt eller krediteret til andre dele af det pågældende køb, men vil blive betragtet som brugt.
Kan min værdikupon eller bonuscheck udløbe?
Ja, din værdikupon er gyldig i 12 måneder fra udstedelsesdatoen, og bonuskuponer er gyldige i 3 måneder fra udstedelsesdatoen. Du finder gyldighedsdatoen for alle dine aktuelle værdikuponer, bonuschecks og personlige tilbud på Mine Sider.
Hvor kan jeg se mine køb, og hvornår når jeg det næste medlemsniveau?
Som medlem kan du se alle dine køb under "Mine ordrer" og hvor meget du mangler til næste niveau på Mine Sider.
Kan jeg gå tilbage til Medlem fra Plusmedlem?
Dine køb er gyldige i 12 måneder fra købstidspunktet, hvorefter de betragtes som opbrugt. F.eks. Hvis du har købt for 599 kr. den 01-01-2023, udløber disse 599 kr. den 01-01-24. Du rykker derefter tilbage til det niveau, du har handlet for inden for de seneste 12 måneder.
Hvordan opsiger jeg mit medlemskab hos Cellbes?
Det er trist at høre, at du vil forlade os. Du er velkommen tilbage, når du vil. For at opsige dit medlemskab hos os er du velkommen til at kontakte vores kundeservice (link åbner i nyt faneblad). Bemærk, at du ikke har adgang til Mine Sider uden en konto hos os.
Hvad er forskellen på en værdikupon og enbonuscheck?
En værdikupon tæller som et personligt tilbud og kan f.eks. være en gave til din fødselsdag eller en anden dejlig rabat til dig som kunde hos os. Du finder dine værdikuponer og andre personlige fordele under "Mine tilbud" på Mine Sider. En bonuscheck udbetales for hver 1000 point, du får. Bemærk, at bonuspoint, der er optjent ved køb, har en udløbsfrist på 30 dage. På Mine Sider kan du se, om du har en aktuel bonus, og hvor langt du har tilbage til at få den næste. Vores bonuskuponer er gyldige i 3 måneder. Du vælger selv, hvornår du vil bruge en aktuel bonuscheck ved at aktivere den selv i kassen, inden du afslutter dit køb.
Hvad betyder ubehandlede point?
Når du har foretaget et køb på cellbes.se, registreres købet straks, men dine point placeres som ubehandlede i 30 dage, hvis du skulle ønske at returnere noget fra din ordre. Efter 30 dage tildeles du dine point.
Får jeg besked når jeg har en ny bonus at bruge?
Ja, du kan se din aktuelle bonus på Mine Sider, men vi sender også en e-mail til din angivne e-mailadresse.
Hvad sker der, hvis jeg bruger en bonuscheck eller en værdikupon og derefter returnerer en vare?
Din værdikupon eller bonuscheck betragtes da som brugt og refunderes ikke.