- Startside
- Kundeservice
- Købsinformation
- Frakt & leverans
Brug for hjælp?
Frakt & leverans
Forsendelse og levering
Leveringsvilkår
Levering sker normalt inden for 4 hverdage efter afgivelse af bestillingen, hvis produkterne er på lager hos Cellbes. Hvis Cellbes ikke kan levere hele bestillingen på én gang, eller hvis den opdeles på forskellige leveringsmetoder, betaler du kun ét forsendelsesgebyr. Varerne leveres til dit udleveringssted. Ved udleveringen skal du altid vise gyldig legitimation. Cellbes hæfter for eventuelle fragtskader mellem vores lager og udleveringsstedet. Hvis den udvendige emballage er beskadiget, og du opdager skaden på udleveringsstedet, anbefaler Cellbes, at det anmeldes på stedet. Opdages skaden senere, skal du ringe til Cellbes kundetjeneste. Ordrer, der sendes til et udleveringssted, skal afhentes inden for en uge.
Uafhentede pakker
Hvis du ikke afhenter leverancen, og heller ikke meddeler Cellbes, at du ønsker at benytte dig af din fortrydelsesret, debiteres ekspeditionsgebyr, retur- og håndteringsomkostninger, p.t. 50,- i alt.
Advisering
SMS
- Du modtager en sms, når din pakke er klar til afhentning.
- Du behøver ikke at skulle hjem og hente din advisering.
- Spar tid – hent din pakke på vej hjem.
- Tjenesten er gratis.
- Oplys dit mobilnummer, når du bestiller via telefon, brev eller internet.
Når din ordre er pakket og afsendt, får du (hvis vi har din e-mailadresse) via e-mail information om forsendelsen. Der er også muligt at følge din forsendelse med PostNord med "track and trace" ved pakkeforsendelser.
Leverings- og ekspeditionsgebyr
- Leveringsgebyret er 59,- til udleveringssted. Gratis forsendelse ved køb for over 499,-
- Hjemmelevering: Postnord, Hjemmelevering 69,-.
- Gebyr ved uafhentede returneringer fra udleveringssted 50,-
Om din beställning levereras i flera olika leveranser betalar du självklart enbart en avgift.
Forskellige leveringsmåder
PostNord Udleveringssted (Standardlevering)
Leveres til dit valg af PostNord udleveringssted. Hvis du ikke vælger udleveringssted, sendes pakken til det udleveringssted, der ligger tættest på din adresse. Du modtager advisering via sms/e-mail og/eller i PostNord App, hvor du kan følge din levering.
PostNord Hjemmelevering
Levereras till ditt val av PostNord-ombud. Görs inget val av ombud skickas paketet till det ombud som ligger nära din adress. Du aviseras via sms/email och/eller i PostNord App där du kan följa din leverans via en ”track and trace” service.
Hvis du modtager en sms-advisering, kan du se, hvilke tidspunkter du kan vælge at modtage din leverance. Du vælger tiden direkte i sms'en. Af adviseringen fremgår det også, om det er muligt for dig selv at afhente forsendelsen på et udleveringssted.
Hvis du i stedet får en e-mail eller et brev, skal du kontakte PostNord for at aftale leveringstid eller få besked om, og hvor du selv kan hente pakken. Kontaktoplysninger findes i adviseringen.
Instabox
Klimakompenseret ekspreslevering til opbevaringsboks.
- Når varerne er ankommet, får du besked om, hvor boksene er placeret, og en sms med en åbningskode.
- Det kan være nødvendigt at have BankId eller den mail, som Instabox sender for at åbne skabet.
- Hvis du ikke har hentet pakken inden for tre dage, sendes pakken tilbage til Instabox terminal. Du har så ti dage til at bestille en ny levering.
- Pakken kan spores.
I nogle salgsperioder (f.eks. jul) kan nogle skabe blive fyldt op. Dette betyder forsinkelser eller mulighed for at vælge et andet skab med ledige låger. Vi beklager, hvis denne situation opstår og håber, at I har forståelse for dette.